Klubmodul henter siden
Juniortræning Torsdag Forår
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Om holdet

Juniortræning er holdet for dig, der er under 18 år, som gerne vil blive god til at windsurfe. Du skal have været på begynderkursus i klubben eller andetsteds før du må deltage i juniortræningen.

Trænerne sørger for at planlægge indholdet af undervisningen og at der er en båd til rådighed som sikkerhed. På holdet øver vi os i alt fra stagvendinger til at plane i trapez og fodstropper. Det er muligt at leje udstyr til træningen, men du skal selv have svømmevest, våddragt og vådsko med.

Der er plads til maks 18 deltagere på holdet.

Hvornår

Torsdage fra 16-18

Andet Information

Leje af udstyr inkluderer kun brug ved træningen.

Tilmelding er gældende for ialt 10 kursusgange fra sæsonopstart i april til sommerferien i juni.

Man betaler for alle 10 træningsgange også selvom man udebliver fra flere træninger. Dvs. man får ikke rabat ved begrænset deltagelse.

Tilmeldte
6 /18